2013. február 18., hétfő

3. rész - Megástad a sírodat!

Emily Worden - Február 8 

Nagyon vártam már az új lány érkezését. Voltunk már korábban is öten a házban, de könnyű szerrel üldöztük el Tamarat. Ő tipikus pláza macska lány volt, olyan „Jaj, Istenem letört a körmöm!” típusú. Soha sem segített be a házimunkába mindig csak panaszkodott, sose tetszett neki semmi sem. Ezért a lányokkal összebeszéltünk, hogyan tudnánk őt elüldözni innen. Katy rengeteget beszélt a blog írásról, sőt történelem órát is tartott nekünk, néha naponta többször is. Sam minden kóbor állatot haza hozott. Továbbá fárasztott minket a favicceivel. Csak, hogy értsétek milyen ez, pl.: Mi van az ajtón túl? Válasz: A küszöb. Mi jön a barátság után? Válasz: Barátság + egy lépés. Liz megvette Pollyt, a papagájt, és hetente több lerészegedős estét is csapott. Én őrült rajongóvá váltam (nem kellett túl sokat erőlködnöm hozzá), mindenről az 1D jutott eszembe és folyton róluk áradoztam. A szokásosnál is többet hisztiztem és kiabáltam, gyakorlatilag tőlem volt hangos a ház. A lányokkal apróságokon veszekedtünk, minden lehetőséget kihasználtunk. Egy hónap után meglett az eredménye. Végre elköltözött tőlünk a pláza macska.
Helyette jön ma Leila. Velünk egy idős és a művészeti részleget választotta. Tanulmányi eredményeiről hallottunk már egy s mást. Idén érettségizik nyelvtanból, angolból és németből, jövőre pedig matekból és töriből. Utolsó évre marad neki a szaktantárgy. Okos elosztás. Érettségi tantárgyak nem is szerepelnek már az órarendjében, helyette van sok művészeti órája, és japán. Új ismerős arra a tanórára. Viszont nem csak ő érettségizik idén. Én matekból, Katy történelemből, Lizzie tesiből. Sam pedig már tavaly érettségizett biológiából. Szabadok a péntekjei. Mázlista, bár gondolom akkor sem fog lazsálni. Ma este érkezik Írországból. Suli után bevártuk egymást, majd beültünk a plázában egy filmre. Végül kettő néztünk meg. Utána elszaladtunk a jelmezekért. 7-re végeztünk csak. Reménykedtem abban, hogy Leila még nem érkezett meg.

Haza mentünk, majd elindultam a szobámban a ruhámmal a kezembe, épp benyitottam mikor Polly kiszállt onnan. Félve néztem körül. Mangáim a földön voltak mellettük pedig az apróságaim hevertek. Az a hülye papagáj mindent lelökött.
 - Elisabeth Elwood. Most öllek meg téged és a papagájodat is. Rohantam fel a szobájába, majd mivel ott nem találtam rohantam tovább a földszintre. A konyhában találtam rá Sam társasságában. Az említett kezéből kivettem a kését, majd azzal kezdtem üldözni az idiótát. Lizzie átrohant az étkezőn, egyenesen az udvarra, ahol egy vörös hajú lány állt bőröndökkel. Biztos Leila. Köszöntünk neki, majd rohantunk tovább. Fontosabb volt ezt az idiótát elkapni. Elég sokáig kergettem, végül a parkban sikerült elbújnia előlem. Idegesen baktattam hazafelé, közben pedig hátra-hátra lestem, hátha felbukkan. Mielőtt beléptem volna a kapun, még utoljára szétnéztem, de mivel sehol sem láttam bementem. Órára nézve rájöttem, hogy körülbelül 15-20 percet pazaroltam Lizre. Nagy hiba volt.
Vöröske a nappaliban beszélgetett Katyvel és Sammel. Kedves csajszinak tűnt, ezért bőröndjeit segítettem felcipelni a szobájába majd pedig körbevezettem a házban. Keveset, de sikerült beszélnem vele, és észrevettem azt is, hogy Sam szobájában szemezett a Ryuk figurával. Én adtam neki még tavaly karácsonyra, mert kijelentette előtte, hogy ő mindennek örülni fog. Hát ennek nem örült. Végül is ez nálam egy plusz pont. Aki a halálistent felismeri, az rossz ember nem lehet. A földszinten átpasszoltam Leilát Lizzienek, majd pedig felmentem elintézni a parókámat. Sam hamar felért hozzám, és segített. Ami annyit takart hogy ő csinálta, én pedig ültem és dumáltam neki a One Direction-ről. Jól szórakoztunk. Segített elrejteni a hajamat a paróka alatt, majd pedig kisminkelt és az öltözködésben is hasznát vettem. Utána én lementem a nappaliba, majd szépen lassan megjelentek a többiek is, sorban Katy, Sam, Lizzie majd végül Leila is. Nagyon jól nézett ki. Sokkoló sötét sminkje remekül kiemelte vörös haját. Mivel mind elkészültünk kabátot húztunk, majd elindultunk. Bezártam a lakást, majd Leinek adtam egy tippet, hogy hová tegye értékeit. Melltartójában elfért a kis mobilja, és a pénze is. Taxiba mellé ültem, hogy biztos elrejtse az értékeit. Sofőrnek bediktáltam a címet, aki gyorsan elvitt minket a szórakozóhelyre. Kabátokat leadtuk, majd pedig szétszóródtunk.

Általában én vigyázok a lányokra, ha buliba megyünk. Nem iszok sokat és figyelek rájuk, ne hogy valamiféle jött-ment pasassal távozzanak. A buliból is én viszem haza őket, és mivel ők rendszerint isznak a nappaliban vagy a mozi szobában „ágyba” dugom őket. Másnap reggel pedig reggelivel, meleg teával, kakaóval és természetesen fájdalomcsillapítóval várom őket. Vicces, ahogy reggelente becsoszognak az étkezőbe teljesen kómás fejjel. Jót szoktam rajtuk mulatni.
Ma viszont nem vállaltam ezt a szerepet. Felejteni akarok. Elfelejteni azt a szemétládát, aki megcsalt azzal a ribanccal. Ennek már három hete és én még mindig nem hevertem ki. Azt mondják, ha összetörték a szíved, az a legjobb, amit tehetsz, ha utána rögtön bepasizol. Hát itt az idő, hogy megpróbáljam bebizonyítani ezt az elméletet. Cica ruhácskám és rózsaszín hajam elég feltűnő. Biztos vagyok abban, hogy elég feltűnő a kinézetem, így valami pasi csak észrevesz majd.

Lizzie ma sem cáfolt rá önmagára. Iszik, mint mindig és persze igyekszik pasikat felszedni az angyalka jelmezében. Már két pohárral ivott valamiből… Mért nem üti ki sose a sok pia? Örök rejtély. Sam angyal ruháját egy kicsit túlzásnak érzem. Valamivel rövidebb volt, mint az idióta barátnőnké. Milyen angyal jár vörös ruhában, amiből kilátszódik a fekete bugyija? Na meg a szárnyai is vörösek… Katy batgirl jelmeze pedig… Hát nekem nem jön be, de a pasiknak annál inkább, bár sokkal jobban örülnék annak, ha valami normális embert összeszedne. Leilát még nem ismerem igazán, bár a vörös haja sejtet néhány dolgot. Nem hinném, hogy elvetemültebb lenne a mi csapatunknál. Egy citromos sört iszogat, ezek szerint óvatos az italokkal… bár lehet, csak bemelegít. Az viszont biztos, hogy igazi pasi mágnes, amit elég jól kezel. Egy Superman felkérte táncolni, és vele is ment. Arcát ugyan nem látják a sminknek köszönhetően, mégis nagyon kacérul viselkedik. Ha nem jelmezbál lenne, hanem egy egyszerű disco akkor is így viselkedne? Előbb-utóbb majd kiderül, mivel havonta többször is elmegyünk bulizni. Szétnézve észrevettem egy ismerős pasit egy szőke lánnyal. Háttal álltak nekem, de én felálltam, és feléjük indultam. Olyan ismerős a haja… Ugye nem? Ez csakis Harry Styles lehet, a jövőbeli férjem, a One Direction egyik énekese. Sietősebbre vettem lépteimet. Ha az a szöszi csajszi Taylor Swift, én esküszöm, hogy megfojtom. Nem is. Előbb megtépem őt. Követtem őket a táncolok sűrűjébe, de valahogy szem elől tévesztettem őket. Imádok Londonban élni, mert a sztárok testközelben vannak, most mégis annyira mérges vagyok. Még sosem tudtam beszélni vele, és most itt lett volna az idő rá. Pedig olyan helyes srác. Mérgemben végül betámadtam a bárpultot. Én is egy bárban dolgozom heti háromszor, így tudtam melyik pia mennyire üt. Az egyik legdurvább italt kértem. A srác letette elém azt, majd egy másik poharat vett elő, abba is töltött és azt is nekem adta. Kérdőn néztem a srácra, mire az csak jobbra biccentett a fejével, ahol egy srác állt, és felém intett. Megittam mindkettőt, majd felálltam, és alaposan megnéztem magamnak. Megindult felém. Szőke, rövid haja volt. És bajusza… Fúúj. Na de egy táncra jó lesz. Miközben sétáltunk egymás felé két csaj leállt vele fényképet csinálni. Rendőrnek volt öltözve, még pisztolya is volt. Viszont nadrágja nem, csak egy egyszerű boxer. Nem semmi. Mire a lányok elengedték, én már odasétáltam hozzá. 
-          Köszönöm az italt. - néztem rá, majd levette a szemüvegét. Arcát kémleltem egy percig, mire ő elmosolyodott.
-          Nincs mit Cicus. Jössz táncolni? - kérdezte, kezét pedig felém tartotta.
-          Örömmel - kezemet pedig az ő kezébe helyeztem. A táncparkettre vezetett, a tömegbe.

Tekintetemmel közben barátnőimet kerestem. Felébredt bennem a felelősségtudat. A DJ egy lassú számot tett fel, mintha csak a srácnak kedvezne vele. Magához ölelt, majd ringatózni kezdtünk a romantikus számra. Sikerült megtalálnom batgirlt aki három sráccal beszélt, és közben magában táncikált. Nem tűnt nagyon részegnek, de nagyon nem találta el a zene ritmusát. Ekkor megéreztem, ahogy a srác keze a csípőmre siklott, de nem reagáltam rá, inkább Samet, Lizziet és Leilát kezdtem el keresni. A pultnál szúrtam ki a szőke angyalunkat, amint épp egy újabb pohárral dönt le. Ült. Lehet, hogy már nem tudott állni? Előbb-utóbb de ez is kiderül majd. Lizt nehezebben szúrtam ki, mert sokan öltöztek be angyalnak, de végül meglett. Éppen egy pasi szájában veszett el, a mosdók mellett. Remélem, van nála gumi. Leilát vettem észre utoljára. Ő épp a kijárat felé ment, nem mondtam neki mielőtt eljöttünk otthonról, hogy értesíteni szoktuk egymást, mielőtt lelépünk a buliból. Illetve együtt szoktunk haza menni. Nem szokásom egyedül elengedni a csajokat. Én már csak ilyen anyáskodó típus vagyok. Ekkor megéreztem, hogy a tánc partnerem keze lecsúszik a hátsómra, és erőteljesen belemarkol. Azonnal ellöktem magamtól, megfordultam és ott hagytam a srácot a francba. Elmentem a pulthoz és kértem valami erőset. Már nem izgatott, hogy mi történik körülöttem. Hajnali 1 is elmúlt már, amikor észbe kaptam, hogy ideje lenne összeszedni a lányokat.

Elkezdtem keresni őket. Sam a táncparketten táncolt valami sráccal. Nem tűnt annyira részegnek. Odamentem hozzá.
-          Sam – bökdöstem meg a hátát.
-          Igen, Em – nézett rám.
-          Ideje lenne haza menni. Ebben az állapotban tudsz taxit hívni? – kérdeztem.
-          Persze, nem vagyok részeg, csak egy kicsit.
-          Megkeresem a többieket.
-          Oké, kint várlak titeket.
Majd megindult kifelé. Én, pedig a pult irányába indultam. Meg is találtam Lizt, aki éppen a pult alá itta a körülötte álló lányokat és fiúkat. Eszméletlen mennyit bír inni, ez a lány! Közelebb mentem hozzá. Látszott már rajta a pia hatása, be volt csiccsentve.
-          Szia Em cica, igyál velem! – mondta.
-          Nem kösz, Sam odakint vár ránk, mennünk kéne.
-          Ne már, még csak most indul a buli – nyafogott – Inkább gyere te is!
-      Nem szívesen rontom el a bulidat, de mennünk kell, most! – mondtam ellentmondást nem tűrő hangon.
-       Buli gyilkos! – vágta rá. De legalább nem ellenkezett tovább. A kijárat irányába ment, majd megfordult.
-        Te nem jössz? – kérdezte.
-        Megkeresem Katyt és megyünk – mondtam.
-        Na és Leila?
-        Majd később megbeszéljük, csak menj.
Kimentem a teraszra és ráhibáztam. Ott volt Batgirl meg egy ninjának öltözött srác. Épp összebújva lassúztak egy pörgős! számra. Ezek szerint ez a buli mindenkinek a piálásról szólt.    A One Direction dal címével élve Live while we’re young, ha bár ez nem azt jelenti, hogy műthetőre kell inni magunkat. Elindultam feléjük, de valaki elkapott a csípőmnél fogva és maga felé fordított. Egy cicafiú állt előttem. Magához húzott.
-          Hm, itt az én cicalányom – mondta. És nemes egyszerűséggel lesmárolt. Ezt benézte, ugyanis a tűsarkúmmal erőteljesen rátapostam a lábára. Felkiáltott, majd hátra lépett.
-          Őrült vagy?! – kiabálta. Megfordult és elviharzott. Még a felét sem láttad szívi, gondoltam magamban. Batgirl felé vettem az irányt. Meglátott majd intett nekem.
-          Katy, mennünk kellene – mondtam.
-          Ja, tudom, azt hiszem, kicsit sokat ittam.
-          Remélem, nem hányod össze a taxit.
-         Ne aggódj, nem fogom, majd kihajolok az ablakon – válaszolta.
-     Ezzel nem nyugtattál meg, de gyere a többiek már várnak – tereltem a kijárat felé. Kikértük a kabátokat, majd oda mentünk a kint váró Lizhez.
-          Sam hol van? – kérdezte Katy.
-          A bokorban épp kidobja a rókabőrt – válaszolta Liz – Van, aki nem bírja a piát. -  Sam visszajött, jól nézett ki ahhoz képest, hogy most rókázta össze a bokrot. Remélem, senkinek sincs odaszóló bokorbérlete.
-          Mintha valaki hiányozna – szólalt meg Katy – Hol az új csaj?
-   Azt hiszem lelépett, elfelejtettem letisztázni vele a bulizós szabályokat – vallottam be – Gondolom, nem kértétek el a telefonszámát. - Mindhárman a fejüket rázták. Ha valami történik vele, azaz én hibám lesz. Én vagyok a legidősebb, nekem kellene, hogy több eszem legyen. Szarul nézhettem ki, mert Liz elővett a táskájából egy üveget és felém nyújtotta.
-          Húzd meg Em, jobban leszel tőle.

Máskor biztos nemet mondtam volna, de már így is volt bennem alkohol. Meghúztam az üveget, borzalmas íze volt, szerintem vodka lehetett. Befutott a taxink. Előre ültem a többiek meg hátra. Bediktáltam a címet. Közben reménykedtem benne, hogy Leilának nem lesz semmi baja. A ház címét tudja, kulcs van nála, taxit hívni tud, pénz van nála, mert én rakattam vele a melltartójába. A legbiztonságosabb helyre, én is ott tartom. Csak nem akkora hülye, hogy valami idegennel lépjen le. Lehet, hogy megunta és már otthon alszik. Gondolataimból a taxis hangja rázott fel.
-          Megérkeztünk hölgyek – mondta.

Kiszálltunk. Elfordultam és kivettem az említett helyről a pénzt. Átadtam. Odaadta a visszajárót majd elhajtott. Sam előhalászta a ház kulcsát majd bementünk. Nem láttam Leila cipőjét sem a kabátját. Felmentem a szobájába, megnéztem a fürdőket, de ő sehol sem volt. A nappali órája háromnegyed kettőt mutatott. Katy és Sam felmentek az emeletre, a hangokból ítélve betámadták a fürdőszobákat. Liz elterült a kanapén. Én levettem a kesztyűmet, a cicafüleimet és a parókámat, ledobtam őket az asztalra. Elhelyezkedtem az egyik fotelben, és kezdetét vette az idegtépő várakozás. Húsz perc múlva ajtók csukódására lettem figyelmes, fentről jött. Gondolom Sam és Katy végeztek, és most mennek aludni.
-          Liz! – mentem oda hozzá, finoman rázni kezdtem.
-          Hm?
-          Menj fel, fürödj meg aztán feküdj le aludni.
-          Te nem jössz? – kérdezte.
-          Nem, megvárom…
-          Leilát – szakított félbe – Attól még megfürödhetnél, addig is telik az idő.
Bólintottam. Ellenőriztem, hogy be van-e zárva a bejárati ajtó. Be volt, Katy bezárta. Felmentem Lizzel az emeletre. Én az első emeleti fürdőbe mentem. Liz meg fel a sajátjába, amit ezen túl majd az új lánnyal oszt meg. Nem volt kedvem a kádban ázni, csak gyorsan letusoltam. Magamra csavartam a Takuma Ichijout ábrázoló törölközőmet és a szobám felé vettem az irányt. Megkerestem a hálóingemet, felvettem és lementem a földszintre a konyhába. Ennem kellene valamit mielőtt még az idegeskedés, és a pia megteszi a hatását és elkezdek hányni. Szűz zsemle mellett döntöttem. Kettőt erőltettem le, több nem ment. Lassan három óra lesz. Felmentem megnézni a lányokat, addig is telik az idő. Katy békésen aludt az ágyában. A földön voltak a jelmezének darabjai, összeszedtem, bevittem a fürdőbe és beledobtam a szennyes tartóba. Samantha szintén aludt már, össze volt gömbölyödve, mint egy kiscica. Felmentem a második emeletre és először a fürdőbe mentem, mivel ott égett a villany.  Már találtam rá Lizre úgy, hogy a fürdőkádban aludt. Most nem volt itt. Beléptem a szobájába, mint mindig most is rendetlenség fogadott. Polly, a papagáj, a ketrecében szunyókált. Nem szeretem ezt a madarat. Liz békésen motyogott valamit álmában. Megigazítottam a félig lelógó takaróját. A nappali felé vettem az irányt, ebben az állapotban úgy sem tudnék aludni. Elhelyezkedtem a fotelben és vártam, már hajnali fél négy volt.





2 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett ez is mint a többii!!! ügyesek vagytok ;) csak így tovább, már nagyon várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, igyekszünk hamar hozni az új részt.

      Törlés