2013. február 15., péntek

2. rész. - Az új élet kezdete

Leila Wilkinson - Február 8. Este

Szó szerint kivágódott az ajtó. Egy barna copfos rontott ki rajta, akit egy rózsaszín hajú üldözött késsel a kezében. Mindketten köszöntek, mikor elviharzottak mellettem, egyenesen ki az utcára. Utánuk néztem, de már csak hűlt helyüket láttam. Félve indultam a házba. Belépve egy szöszivel találtam magam szembe, aki valószínűleg a konyhából jött, mert egy doboz tej volt a kezében miből nagyokat kortyolt. Fél másodperccel később pedig hangzavart hallottunk az emelet felől, így mindketten a lépcső felé fordultunk, amin egy barna frufrus buckázott lefele.

- Szia. - szólalt meg. - Emily még mindig a késemmel üldözi Lizziet?  - kérdezte a macska lány, majd felsegítette a kerge birkát.
Ezek szerint rózsaszín gyilkos Emily, az áldozat pedig Lizzie... Nem gondoltam, hogy hibbant személyekkel leszek körülvéve.
- Igen. - feleltem. - De mégis mi a fene történt? Normális ember nem kergeti késsel a másikat.
- Polly történt. Ez felénk mindennapos, majd megszokod.
- Polly lenne az, aki a földön fetreng, mert a szülei nem tanították meg neki a lépcső használatát? - kérdeztem, majd kimentem és behoztam a többi bőröndömet is. Szerencsére segítettek.
- Nem. Polly Liz papagája, amit általában a te szobádba csuktunk be, mert az üres volt, de most kiszökött és berepült Emilyhez. A faláról leverte az összes képet és a polcairól pedig a mütyüröket valamint az összes mangáját. Ő persze ezért nagyon kiakadt, és a változatosság kedvéért nagy késsel kezdte el kergetni, ahogy ő fogalmazott „a dög" gazdáját.
Ezt úgy mondta, mintha ez mindennapos dolog lenne. Nem tudtam, hogy a zöld házba osztottak be. Vajon itt mindenki ennyire dilis? Hova a fenébe kerültem én? A barna nehezen, de összeszedte magát, majd rám nézett.
- Szóval még mindig gyilkolják egymást... - állapította meg. -  Te biztos Leila vagy, az utolsó szoba tulaja. Katy vagyok. Üdv a Pokolban. Úgy tudtam december közepe felé jössz már. Többiek merre? - kérdezte, én pedig ekkor vettem észre, hogy a tejivó is lelépett.
- Szia Katy. Ha tippelhetek, Emily a világ végéig kergeti a copfoskát. - válaszoltam, majd gondolkozni kezdtem. Hogy is hívják szegénykét? Asszem Lisa.
- Látom ennyiből is sikerült kiismerned őt. Néha túlzásba esik, főleg ha az 1D-ről ábrándozik.- mondta, majd megjelent a szőke is. - Egyébként a copfoskádnak Elisabeth a neve, de jobban jársz, ha Idiótának hívod. Könnyebb megjegyezni és nem is harap érte. - segített  ki.
- Köszi a segítséget. Asszem a nevekkel kicsit gondban leszek, de reggelre biztos megtanulom. Mindenkinek így mutatkoznak be a lányok? - kérdeztem.
- Nem. - mondta a szöszi, akinek még mindig nem hallottam a nevét. - Általában rosszabb szokott lenni, és a vendég menekül hasonló módon.
- Mindenkinek van valami dilije. - nyögtem be, csak hogy ne legyünk csendben - Nem kéne segíteni a papagájosnak? - kérdeztem, majd az ajtó felé pillantottam.
- Nem. Dehogy is. Egye csak meg amit főzött magának. Egyébként Samantha vagyok, de hívj csak Samnek. - mondta a szőkeség.
- Lei. - feleltem mosolyogva., majd a következő pillanatban egy kés repült el a fejem mellett, ami beleállt az ajtófélfába, mögöttem pedig megjelent a rózsaszín.
- Emily Worden személyesen. Gyere, körbevezetlek. A szobáddal kezdjük, jó? - kérdezte tőlem, bár ellenkezni nem mertem a késes akció után. Csak bólintottam. - Akkor indulhatunk. A házban van egy pince szint, földszint és két emelet. Te legfelül leszel Lizzievel, már ha életben hagyom - majd megállt egy pillanatra, és elgondolkozott. - Ja, talán életben hagyom... bár sok hasznunk nincs belőle. Tehát. A szobák érkezés szerint lettek osztva. Én, Sammy és Katy már a kilencedik évfolyamot is itt kezdtük, így miénk ez az emelet. Lizz csak idén csatlakozott hozzánk, az első félévben. - tovább mentünk a lépcsőn, majd fent egy ajtó volt szemből, és egy-egy oldalról. - A bal oldali a tiéd. Kipakolni még nem tudtuk, tehát a nappaliban fogsz aludni. Viszont örömmel venném, ha jönnél velünk ma este a buliba, akkor az alvással se lenne gondunk. - benyitott, majd letettük a bőröndöket az ajtó mellé. A szagokon eléggé érződött, hogy a papagáj itt töltötte élete egy részét, nem pedig a gazdájánál. Gyorsan az ablakhoz léptem, és kinyitottam az ablakot.
- Gyűlölöm a madarakat. - közöltem Emilyvel, majd a másik ablakot is kinyitottam.
- Nem vagy ezzel egyedül. Jelmez bálba mit tudnál felvenni? - kérdezte, én pedig egy WTF fejet vágtam.
- Óvodába megyünk? - kérdeztem, mire megforgatta a szemeit - Őőőő.... csontváz megfelel? Sminkem van, és fekete cuccaim is.
- Szerintem jó lesz. Én cicuskának öltözök, Sam csinálja meg a hajamat, ami annyit jelent, hogy egy parókát normális formára vág, meg befesti nekem. Lizzie és Sam angyalok lesznek, Katy pedig Batgirl. - elindult lefelé. Benyitott, az első ajtón, ami mosókonyha volt. Bólintottam, majd tovább mentünk. - Ez a gyönyörűség az én szobám. Az pedig a jelmezem. - mutatott egy fehér ruhácskára, ami mellett cica farok, cica fülek és fehér csipkés kesztyű lógott.
Aranyos volt, de a szoba is. Pár apróság tényleg a földön hevert. Okkal üldözte a copfost. Viszonyt egyből eldöntöttem, hogy keveset jövök az ő szobájába. Mindenhol képek pasikról és rózsaszín dolgok. A poszterek nem nagyon érdekeltek, így elindultam kifelé. A következő szobában szintén sok kép volt. Mindegyiken One Direction. Egyszer majd utána nézek kik is ők.  Az ágyon plüss állatkák sorakoztak, a felett pedig pár polc. Egyiken kiszúrtam egy kis figurát. Ryuk volt. El fogom lopni, az már biztos. Rápillantottam a mögöttem lévő falra. Egy erkély ajtó és rengetek huskys kép. 180 fokos fordulatot vettem, jelezvén Emilynek hogy végeztem a bámészkodással.

- Ez Sam birodalma. - mondta nevetve, majd jött a következő szoba, Katyé. Hazafias. Viszont az Alkonyat poszter kiverte a biztosítékot. Szekrényén ott lógott a jelmeze. Egyszerű, mégis nagyszerű.
- A te szobád van alattam, Katyé pedig Liz szobája alatt. Jól gondolom? - néztem rá, majd lesétáltam a lépcsőn.
- Pontosan. Megmutattam volna az idióta szobáját is, de Polly hozzá van becsukva. A nappalit már láttad. Innentől Liz vesz át, mert Sam lassan elkezdi csinálni a parókámat és nézni akarom. - mondta. - LIZZIIIEEE LÁBHOOOZ. - ordította el magát, majd félve jött a konyha felől az említett lakótárs.

- Mit csinált Polly? - kérdezte, közben pedig répát??? evett. Egyre furább.
- Kivételesen semmit. Mutasd meg Leilának a földszintet, majd segíts neki készülődni. Egy óra múlva indulunk. Értve? - kérdezte. Mindketten bólintottunk, ő pedig felment az emeletre. Lizzie ígéretét teljesítette.
- Ebédlő. Virágszoba. Konyha. Sam, akinek Emilyvel kéne lennie az emeleten. Mozi szoba. Katy.  Könyvtárszoba, csúszda, szőnyeg alatt üvegpadló, alatta mini könyvtárszoba. Nappali. Lépcső. Medence + Könyvtárszoba bejáró.  Lépcső. Konyha. Folyosó. Mosdó. Garázs kocsi nélkül. - sorolta, közben pedig szinte rohant. - Megfelel? - nézett rám, mire csak bólintottam.
- Megyek, megcsinálom a sminkem. Jut eszembe. Nincs valami csontvázas cuccod? - kérdeztem kiskutya szemekkel, mire sóhajtott egyet. - Trikóm van és hajamba is csat, de egy nadrág még kéne.
- Legging van, azt kaphatsz. 9-re készülj el. - mondta majd felmentünk az emeltre, be a szobájába. Szerintem nagyon szép szoba volt. Kezembe nyomta az említett ruhadarabot, majd kitessékelt.

Visszamentem az üres szobácskámba, majd becsuktam az ablakokat és feltekertem a fűtést. Táskáimból előszedtem a sminkcuccaimat, majd a csontos felsőmet és ékszereimet.  Kerestem egy fekete tangát és egy melltartót, majd átmentem a fürdőbe. Vittem magammal tusfürdőt és hajamat felcsatoltam, majd beálltam a vízsugár alá. 20 percig áztattam magam, majd megmosakodtam.
 Édes vanília illat. Nagyon szeretem. Alaposan megtörölköztem, majd felvettem a fehérneműmet  Alapozóval elsimítottam kisebb bőrhibáimat, és szemceruzával bejelöltem a fekete foltok helyeit, utána pedig nagy odafigyeléssel megcsináltam az egész arcomat. Nagyon jó lett. Gyorsan felvettem kikészített ruháimat majd egy kis táskába elpakoltam a telefonomat, némi pénzt és pár zsebkendőt, na meg további sminket. 8:50-re készültem el. 
Elővettem egy kabátot, átfésültem a hajamat, majd lesétáltam a nappaliba. Emily haját még utoljára megigazították, majd indultunk. 2 taxival mentünk, egyikben ült Batgirl a két Angyallal a másikban pedig én és a cicalány. Dögösek voltunk szerintem. Negyed órát kocsikáztunk, majd egy hatalmas disco előtt álltunk meg. Eszembe jutott erről az az este. Már semmi kedvem nem volt bemenni, és Emy észre is vette ezt.

- Nyugi, vigyázok rátok. - mosolygott rám, majd előrementünk a kidobó emberhez, aki egyből elmosolyodott és beengedett minket.





2 megjegyzés:

  1. Szia.(:
    Nagyon tetszik a történeted.(: A bemutatkozás..:D Az a kés.:D És a legjobb: Répát evett. Tetszik.*-* 1D.:D Már most nagyon jó. Nagyon jól írsz, hozd hamar a követezőt.! :3 Xx

    VálaszTörlés