2013. február 12., kedd

1. rész - Már megtörtént...

Leila Wilkinson - Február 8. Péntek

Minden azzal a nappal kezdődött. Akkor ősszel, októberben, 31.-én. Egy szerdai nap volt, jól tudom. Akkor állt minden a feje tetejére. Akkor jöttem rá pár fontos dologra. Akkor kitűztem egy célt magam elé. Pár hónapja történt csak, de az óta semmi sem olyan, mint amilyen előtte volt, és én gyűlölöm ezt. Mindennél jobban.


Visszaemlékezés:

Őszi szünet volt a suliban. Barátom, a 19 éves Ryan elhívott egy szórakozóhelyre. Halloween volt és meg akarta ünnepelni. Mivel menő, muszáj volt elmennie. Legalább is ezt mondta, de én nem csodálkoztam rajta. Rajtam kívül melyik fiatal ül otthon péntek esténként, csöpögős filmek vagy tankönyvek társaságában? Csak a stréberek. Én is közéjük tartoztam. Sosem szégyelltem ezt. Egyetem volt a célom, jogász akartam lenni. Még akkor…
Kapcsolatunk nem volt felhőtlen. Hogy mit is takart ez akkoriban? Iszonyatosan féltékeny volt. Ha szüleimmel vagy barátnőimmel mentem bárhova is, ő ellenőrzött engem. Nem tudta elviselni, ha magányra, vagy éppen térre volt szükségem. Folyamatosan hívogatott, és ez az idegeimre ment. Akkoriban úgy éreztem magam, mint egy öleb a póráz végén. Szinte beleőrültem. Szakítani akartam vele. De tudtam róla, hogy mennyire menő. Azt is tudtam, hogy vele nem szakíthat egy lány sem. Egy évvel előtte, mikor kilencedikes voltam még észre sem vett. Akkor a végzősöknek csapta a szelet, később viszont már velem is beérte. Vajon véletlen volt? Végül is csak egy rohadt gazdag családba születtem bele… Gondolom egy rakás pénz vonzóbb nálam. Amíg ő cigizik, idióta mintákkal varratja szét a testét és egy audit vezet, addig én kakaót szürcsölök, rajzolgatok papírra és gyalog baktatok mindenhová. Mindig a társaság középpontja és rengeteg barátnője volt már. Azt is tudtam, hogy amíg velem járt többször megcsalt. Nekem ő az első és félek. Nem akartam vele lefeküdni. Akkor még szűz voltam. De ő vette el.

Mivel 16 éves fejemmel a szüleim nem akartak elengedni egy héten keresztül gürcöltem. Mindent megtettem, hogy a kedvükben járjak. Mostam, főztem, takarítottam. Egy hetembe telt, de elengedtek. A gond az volt részükről, hogy ők nem voltak itthon. A nagy almába kellett utazniuk üzleti megbeszélés miatt. Minket nem zavart. Az ősök már csütörtök este leléptek. Telefonon többször hívtak, de mindig felvettem és megnyugtattam őket. Mivel anyuval közösen kinéztünk egy szép indián ruhát abban akartam menni, viszont a pasimnak nem jött be. Kár érte, gyönyörű fejfedőt vettem. Matrózként akart engem látni, amihez csak egy kalapot kaptam. Szőke hajamhoz passzolt a sötét szélű sapka. Rövid farmer szoknyát vettem fel hozzá és egy USA mintás bikinit. Tűsarkú ma se hiányozhatott, ugyanis R több mint 190 cm magas… én pedig 170 se vagyok. Anya a lelkemre kötötte az nap délután, hogy ne igyak, és ne vigyek magammal semmi értékeset, gondolt itt iratokra, pénzre és kulcsokra. Belépőt nem kell fizetni, hisz Ryan párja leszek. Piát szintén nem kell, az előzőnek köszönhetően.
Felvettem a bikinimet, majd a szoknyámat. Nem éreztem magam túl jól benne, főleg hogy Ryan pánt nélkülit bikinit választott. Ettem pár falatot, hogy ne legyen semmi bajom a piákkal majd felvettem a magassarkúmat. Este 10 volt. Pont végeztem egy natúr smink felhelyezésével mikor csengettek. Ryan volt a sofőr, mellette ült Bill a legjobb haverja. Én hátul kaptam helyet pár kurvaként kinéző csaj mellett. Bár ebben a szerelésben én sem lógtam ki a sorból.
Hamar megérkeztünk. Mi mentünk előre. A bejáratnál hatalmas sor volt, de R a kezemet fogva előre húzott a kidobóhoz. Lekezeltek, majd beengedett minket. Ekkor kaptam meg a szabályokat. Tilos táncolni. Tilos inni. Majd egy asztalhoz kísért, ahonnan pedig nem mehettem el. Senkit sem ismertem ott. 10-15 fő volt körülöttem. Már részeg volt mind. Ryan még az elején lelépett, és én negyed óra múlva tekintetemmel keresni kezdtem. Sehol sem volt. Mellesleg ő vámpírnak öltözött. Lesétáltam a pulthoz, ahol egyből kiszolgáltak. Tudták, hogy hozzá tartozom. Egy vodkával a kezemben pásztáztam tovább a terepet. Barátomat még mindig nem találtam meg és az asztalunknál is elfoglalták az utolsó helyet. Szomorúan hajtottam le a vodkámat, majd a suliból észrevettem pár csajt. Négyen voltak, a barátaik pedig ekkor jöttek velem szemben. Köszöntem nekik, majd a lányokhoz mentem. Táncoltam. Hivatalosan is megsértettem az összes szabályt. De már nem érdekelt. A barátnője vagyok, akkor miért nem velem van? Az ő baja. Több mint fél órát denszeltünk. Csajok kifulladtak. Túl meleg volt nekik a hosszú ruhákban. Összekapták a cuccukat, majd hazamentek. Kitalálták, hogy nem elég idősek a házaláshoz. Kezdődött náluk a Csokit vagy csínyt! játék. Hívtak engem is, de mondtam, hogy Ryannel vagyok. Bólintottak csak, majd el is tűntek. Tudtam, hogy ők is félnek tőle. Újra betámadtam a pultot, viszont akkor elkapta valaki a kezem. Remélte, hogy a barátom lesz, de tévedtem. 
Egy fiú Piroska állt előttem. Kínomban nevetni kezdtem. Elengedett, majd visszafordultam a csaposhoz és közöltem vele hogy egy vodkát kérek, rengetek jéggel. A srác is kért, majd felém bólintott. Egyből tudtam, hogy fizeti az italomat. Szólni akartam neki, hogy ezzel csak a saját sírját ássa meg, de megragadta a csuklómat és vonszolni kezdett. A VIP részlegen kötöttünk ki. Kevesebben voltunk, nagyobb volt a rend és nem volt annyira fülledt a levegő. Beszélgetni kezdtünk. Mára már nem tudom mi volt a téma, de az biztos, hogy nem volt helyi a pasi. Valami olyasmit említett, hogy egy barátja ráncigálta el őket a buliba, csak amikor először mentek le szétnézni ők nem tértek vissza. Biztos jobb társaságot találtak. Vagy fél órája beszélgettünk, mikor eszembe jutott Ryan. Mennem kellett. Elköszöntem Little Red Boytól, majd lementem a táncparkettre. Fél perc sem telt el, máris egy kezet éreztem a sajátomon. Ő volt az. Ryan. Kirángatott a bár mögé a sikátorba. Kiabált velem, mert megszegtem a szabályokat, majd megütött. Féltem. Csak úgy áradt belőle a pia szag. Mint egy szeszkazán. Szavaiból kevés maradt meg, de tudom, hogy kurvának nevezett.
Itt visszaordítottam rá. Ő volt az, aki több nővel lefeküdt, mialatt jártunk. Számon kértem rajta az összes csajt, ott helyben. Tudtam többről is. Testével a falhoz szorított, majd ütni-verni kezdett. Azt mondta ez az, ami kijár nekem. Úgy gondolta, hogy megcsaltam őt, amíg a VIP részlegen tartózkodtam. Pedig nem. Próbáltam elmondani neki az igazat, de nem hallgatott meg. Az ütésektől leesett fejemről a kalap, majd két pofon között a melltartómat is letépte rólam. Utána már elvesztettem az időérzékemet. Nyersen és szárazon kimondva megerőszakolt. Semmit sem tudtam ellene tenni. Sokkal erősebb volt nálam. A konténerre fektetett fel, és hátulról állt belém. Durván és gyorsan mozgott. Elélvezett egyszer, majd kis szünet után hátamra fordított, és újra belém furakodott teljes hosszával. Ezúttal nem jutott a csúcsig. Valaki letépte rólam, de mivel Ryan a hajamat fogta magával rántott. A földön feküdtem teljesen meztelenül. Könnyeimtől bár nem láttam tisztán hallottam, hogy verekednek. Egy másik viszont mellém lépett. Sötét anyagot tekert körém, majd ölbe vett. Szorosan ölelt, és beült velem egy autóba. Kérdezték, hogy hova vigyenek, de nem tudtam egy normális mondatot kinyögni. Féltem, hogy meg fog keresni. Végül sikerült kinyögnöm egy címet. Út közben az engem ölelő karok végig simogattak.
Mai napig emlékszem arra a sikításra. Amikor bevittek a lakásba, és a tanárom felesége meglátott engem. Hangja rémült volt, de tudta mit kell tennie. A fiú, akinek eddig a karjaiban voltam elvitt a fürdőbe, majd kiment. Dorothy maradt velem, aki segített lefürdeni, sérüléseimet pedig ellátta annyira, amennyire egy anyukától telt. Nagyon gyengének éreztem magam. Ő csak körém csavart egy törölközőt, majd átment a nappaliba. Miután visszatért, valaki felemelt és megindult velem. Tisztán hallottam, hogy amikor elhaladtunk az angoltanárom mellett, a következőket mondta: Értesítem a szüleit! Nekem se kellett több, maradék erőmmel kapálózni kezdtem tiltakozásom jeléül. Szerencsére letette a telefont.

Most itt ülünk osztályfőnöki órán, és „játszunk”. A feladat a következő, Mi lenne az utolsó szavad a teremben lévőkhöz? Szeretem az ilyen játékokat. Viszont Ryant is itt eszi a fene, mert Nicollal járnak, és ha nincs kedve beülni órára, akkor nálunk rontja a levegőt. Körbenézve a teremben egyből az ő pillantását kapom el. Csak gonoszul vigyorogni kezd..
- Tanár úr!?!? Ezt felolvassa, vagy mindenki megkapja azt, ami neki szól? - kérdezte, én pedig kezdetem félni. Biztos voltam benne, hogy nekem akar írni valamit.
- Természetesen nem olvasom fel, de nem szeretném, hogy leírd a mocskos gondolataidat arra a papírra. - felelte a tanár, mire ő körmölni kezdett. Én nem írtam semmit se, mert tudtam mire megy ki a játék. Költözök. Ma indulok Londonba. Ryantől messze akartam lenni.
Se a tanárok, sem pedig az osztálytársak nem tudják, hogy miért megyek el.Sőt utóbbi társaság azt se tudja, hogy lelépek. Ösztöndíj programmal kerültem át egy testvér iskolába, Angliába. Kiderült, hogy négy évfolyam társammal fogok egy házban lakni, méghozzá mind lány. Biztos remek lesz. 
Imádtam Írországot és Dublint is, de az az este után, jobb továbblépni. Megfogadtam, hogy ha egyszer felszáll a gép, nem jövök már vissza. Szüleim se tudják mi történt. A sérüléseimet ugyan látták, de azt mondtam nekik, hogy figyelmetlen voltam és leestem a lépcsőn. Bevették. Csak annyi dolgom volt, hogy nem fordultam magamba előttük. Simán ment végig. Ma fodrászhoz megyek suli után. Átfesti a hajamat vörösre, majd megyek is a repülőre. Anyámék magángépével jóban vagyok. Elkönyveltem magamban, hogy nem fogom megnézni az üzeneteket, csak amikor már a levegőben leszünk. Akkor nem zavar senki, és mivel egyedül utazom, sírhatok is nyugodtan.

- Leila, megtennéd, hogy összeszeded? - szólalt meg az osztályfőnököm, mire feleszméltem kicsit. Bólintottam neki majd felálltam és körbementem a teremben, mindenkitől begyűjtve a cetliket. Szétválogattam vele, majd a kis stócokban álló lapokat visszaosztottam. Még mielőtt bárki is megszólalna, leléptem. Saját kis kötegemet markolva fogtam taxit, és mentem a fodrászomhoz. Másfél órát töltöttem nála, de teljes mértékben megérte. Gyönyörűt alkotott. Körmeimet is megcsinálta, majd fizetés után kitaxiztam a reptérre. Egyből a gépre siettem, majd indultunk is. Becsatoltam az övemet, zenét kapcsoltam majd elaludtam. Leszállásig fel sem ébredtem. Az épületben egy férfi segített  a bőröndjeimmel, amikkel eddig nem volt gondom, majd a taxiba be is pakolta azokat. Telefonomból előkerestem a címet, majd bediktáltam a sofőrnek. 20 perc autókázás után egy kisebb palota előtt állt meg. Kitette mellém a csomagjaimat, majd fizettem és el is húzott. A ház felé fordultam. Pont ekkor nyílt az ajtó.





6 megjegyzés:

  1. Komolyan mondom... Gratulálok! Manapság minden második blog témája a One Direction. (-,-) Ritkák az ilyen gyöngyszemek! Nem tagadom, én is olvastam már 1D fanficet, bár összvissz. csak kettőt, és mindkettőt te írod/írtad.
    Száz szónak is egy a vége... VÁRJUK A KÖVETKEZŐT! <(;^w^)/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, igyekszünk hamar hozni a részeket.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett Bátyuskám vagy nővérem.
    Mondtam, már, hogy a fejléc kurva jó lett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kulturáltan fogalmazz ÖCSI
      ez a fejléc utcasarkonállócsajnyira jó lett

      Törlés