2013. október 17., csütörtök

Ez most így alakult

Sziasztok! 

A dolgok úgy alakultak, hogy ez a blog már nem lesz befejezve soha sem. Gondolom észrevettétek, éreztétek, hogy már nem volt az igazi. Azóta nem az, hogy megtörtént a veszekedés. Nehéz úgy írni, ha a szereplőket létező emberekhez kötöd és itt most nem a One Directionre gondolok. Ami történt megtörtént és változtatni már nem lehet rajta. Leilával úgy döntöttünk ilyen feltételek mellett nem írjuk tovább a történetet. Ebben nagy szerepe volt bizonyos embereknek. Mindegy rizsázni nem akarok, a lényeg az, hogy a blog törlésre fog kerülni.

Szeretném megköszönni minden olvasónknak, hogy kitartottak mellettünk. Külön köszönet a 14 rendszeres olvasónak és a kommentelőinknek. Köszönöm a több mint 7000 oldalmegjelenítést, ez tényleg sokat jelent.

Tudom, hogy vannak olyanok, akik örülnek ennek a hírnek. Azoknak azt üzenem, hogy bekaphatják jó mélyen és vastagon. :)

Még egyszer utoljára:  Puszi: Emily

7 megjegyzés:

  1. Röviden és tömören : tőlem már nem olvashatsz ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem még lesz blogom, csak nem tudom mikor :)

    VálaszTörlés
  3. Nemár.. Azért a blogot ne töröljétek, lehet, hogy még vissza-vissza olvasgatnám. Nagyon jó volt, kész élmény volt minden fejezete. Az eddigieket is köszönjük, és remélem azért még folytatjátok az írást, akárhol is. Majd jelentkezzetek valamerre. Amúgy az oldal címe rohadtul betalált, egyik kedvenc számom, részben ezért jöttem ide, és találtam egy förtelmesen rohadt jó blogot. Sajnálom, hogy vége.:(
    További sok sikert Nektek.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogot azért nem akarjuk meghagyni, mert nem vagyunk rá büszkék + mert egyes dolgokra emlékeztetnek minket... Az írásról korábban már beszámoltunk. Emilynek egyszer majd érkezik a blogja, én pedig befejeztem az írást. A blog címről annyit, hogy én február óta nem tudtam megtanulni, pedig én adtam neki.Bár németesként nem is kötelességem benyalni az angol idézeteket (és eleve nem szokásom a nyalás)
      Annak azért örülök, hogy tetszett a blog

      Törlés
  4. :((((((((((((((((((((((((((xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom... de jó volt.

    VálaszTörlés