2013. november 1., péntek

Fekete szalag napja - November 30

Sziasztok!
Mivel még van pár rendszeres olvasónk (össz- vissz egy ember lépett le közületek), ezért gondoltam megosztom veletek mi is ez. Jómagam pár hónapja láttam ezt először, és már akkor megfogott, most pedig hogy a magyarok is hirdetik, hát nekem is ki kellett tennem.
A lényeg ebben, hogy ha valaha is bántalmaztad magad, esetleg most is ezt teszed, akkor november 30.-án szombaton köss egy fekete szalagot a kezedre. Ha gondolkoztál már az öngyilkosságon. Eltervezted hogy legyen, esetleg megpróbáltad, de nem sikerült. Köss egy fekete szalagot a kezedre. Ha nincs szalagod, fekete filc is segíthet.
Ha meglátsz valakit, akinek szintén ott díszeleg a fekete szalaggal a karján, akkor menj oda hozzá, öleld meg jó szorosan és kérd, hogy maradj erős!
Nekik, nektek ez sokat számít. 
Az elmúlt fél évben én is sokszor bántottam magam, sőt lehet most is megtenném, de a kedvencemet elvitte magával Emily, hogy ne tegyem. Facebookra kiírtam, hogy "Voltunk mi valaha is barátok?", mire hárman jelentkeztek nálam. Lehet, sőt biztos, hogy nem sok ez a három fő, de nekem rengeteget jelent, hogy van olyan, aki segíteni is tud, amikor a padlón vagyok, hisz van, aki röhögve rúg belém még párszor.  
Figyeljetek barátaitokra, rokonaitokra és ismerőseitekre azon  a napon. Ha bárkin észreveszitek, mondjátok el neki, hogy rátok számíthatok. Tudassátok vele, hogy meghallgatjátok, ha szüksége van a segítségre.
És ami a legfontosabb: 
NE FORDÍTSATOK HÁTAT ANNAK, AKI SZINTE ORDÍT A SEGÍTSÉGÉRT!



3 megjegyzés:

  1. Rajtam is lesz egy ilyen szalag.... de az a baj, hogy nem csak magam, hanem másokat is bántottam... bocsánat kérő szalagot nem ismersz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Bocsánatkérő napról még nem hallottam. Szerintem kérj szóban bocsánatot, már ha tényleg érdekel,amit vele/velük tettél.

      Törlés
    2. Az már az ő döntésük, hogy elfogadják,vagy nem. Egy kis pozitív: mindenki megérdemel egy második esélyt.

      Törlés