2013. augusztus 17., szombat

19. rész

Sziasztok! 

Hoztam egy kis ízelítőt az új részből. Perpillanat is írás alatt áll. Nem tudom mikor fejezem be, de legkésőbb szerdáig szeretném feltenni az egészet. Sorry, hogy sokat csúszik a rész. De hát nekem is van életem (nagyon bonyolult életem). Leila üzeni, hogy nézzetek be az új blogjára, ha szeretnétek olvasni: TSC-Someday


Puszi mindenkinek: Emily 




Reggel a telefonom csörgésére riadtam, majd nem leestem az ágyról. Hamarabb keltem és utamat a második emelet felé vettem. Berontottam Leila szobájába. Felráztam az álmából. És azonnal belekezdtem:
-         Mégis mit képzelsz magadról, hogy csütörtökön másnál alszol? Se szó, se beszéd fogod magad és elmész arról az iskolai szarságról és Emilyvel meg közlöd, hogy másnál alszol, ne várjunk haza – kiabáltam vele. Eléggé mérges voltam. Ő épphogy felocsúdott és szólásra nyitotta a száját, de én megelőztem.
-         Ebben a házban vannak íratlan szabályok, mit tegnap kiderült, ezekről te nem tudsz. Szóval itt egy kis felvilágosítás: Ha együtt megyünk el bulizni, együtt is jövünk haza – utaltam a bulira, amikor anélkül lépett le, hogy bárkinek is szólt volna. Mérges pillantás lövellt felém.
-         Semmi közöd ahhoz, hogy mit csinálok. 
-         Dehogyis nem. Mégis hol jártál? A soron következő szabály szerint csak pénteken és szombaton lehet másnál aludni – oktattam ki.
-         Nem tartozom neked elszámolással. Legfeljebb csak Emnek, vele pedig lerendeztem a dolgot. És, ha nem tudnád nekem pénteken nincs iskola – lökte nekem. Hát tényleg nem tudtam. De őszintén: Nem is érdekelt.
-         Nehogy azt hidd, hogy beveszem ezt „az egyik barátnődnek összetörték a szívét” dumát. Ennyire nem vagyok hülye.
-         De igen az vagy, sőt még annál is hülyébb, mint gondolod – válaszolta gonosz vigyorral.



Szemszöget nem véletlenül nem írtam. Mit gondoltok kié lehet???

2 megjegyzés:

  1. Ha nem rontok be a saját szobámba és nem veszekszek magammal, akkor nem az enyém :)
    ui.: Magamat ismerve nem lepődnék meg, ha mégis így történne...

    VálaszTörlés
  2. siessetek!!!imádom!sztem samé!!!bár fingom nincs!!!xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés